141414414141414141441

Tjatja. Jag fyllde ju år igår, och det var super nice :D Känner mig sååååå mycket vuxnare nu när jag är 14.
Egenkligen inget intressant att berätta, alla kom hit, vi år frallor och fikade osv? som vanligt typ. Men nästa år då jäklar. Idag fyller min kära pappa hela 35 år och han brukar dom flesta fira när jag fyller men några kommer idag. Tror att Hanna kommer också och hon ska kanskekanske sova kvar, men hon kom hem igår kväll efter ha varit i polen, så vi får se om hon orkar med mig. Men tror inte hon har vaknat ännu, hon svarar inte på sms..
Ska nu i allafall försöka trycka i mig en frukost, mår illa och har gjort sen jag vaknade vid sju.. Brukar alltid må illa när jag ska äta frukost, det är väl typ någon ätstörning eller något..? Det jobbiga är att för cirka 2 år sen år jag typ 2 mackor, 1 tallrik youghurt och typ ett glas oboy eller något, nu får jag knappt ner oboyen. GOSH. 
Nu ska vi inte prata om det, vi ska faktiskt inte prata mer, för har inget mer att säga. Kram på er/ EN FJORTON ÅRIG TJEJ SOM ÄR GRYYYYMT GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
På mig o Emil igår. Och igår kväll när alla åkt. 
 

Kommentera här: