TIDSFÖRDRIV KAN MAN VÄL SÄGA, LÄS PÅ EGEN RISK LOL

Ber om ursäkt för det lilla konstiga inlägget förut, men var så grymt glad ;) 
Har just nu städat en hel del.. Tog en paus och satte mig framför datan efter en måltid mcdonals. Chattar med Emma och lyssnar lite tråkig musik. En väldigt ointressant dag idag, så har inte ens tänkt att nämna den ;) Imorgon i allafall, ska jag baka och städa och vara barnvakt, JIPPIE!  Och sen på kvällen hoppas jag att några gäster dyker upp, annars så.. blir jag besviken. Har egenkligen inget intressant att skriva, men jag känner för att göra't. Ska faktiskt försöka ta ett bad senare ikväll, första gången på lääänge, men i vårat badrum på nedervåningen finns ingen lampa, och mamma har inte köpt någon ny, och mitt hår ser ut som värsta klumpen med äcklig o flottig smält ost. haha, smart jag är! Nej men vi hörs väl imorgon. Hatar att mina föräldrar jobbar på min födelsedag, BLÄ FY

Kommentera här: