BROTHAAAAAAAAAAAA


 
Hej på er! Har inte bloggat på ett tag -ber om ursäkt för det, men har en ganska bra andledning. För det första har jag dataförbud och får därför inte använda datan utom i skolarbetet. Det andra är att vårat internet är helt nere. Det går inte alls att komma in. Telia har varit här och fixat o trixat, men nej, inget. Men idag använder vi vårt lilla trådlösa så tänka slänga in ett blogginlägg här innan jag återgår till plugget. Bara så att ni vet varför jag uppdaterar som jag gör. Imorgon är det i alla fall dags för skola igen, vilket känns sådär. Men gamleby närmar sig, bara en vecka kvar nu ju! Fast allt blir så jobbigt nu, veckan innan, med sovkompisar osv, men det löser sig, hoppas jag ;) 
Annars får man ta det som det är och le. Nu måste jag i alla fall plugga, kram! Vi hörs om si sådär en vecka! 
 

Kommentera här: