TORSDAG

-A kind of old picture of me, from instagram -
 
Skäller nästan lite på mig själv, så dålig jag har varit med bloggningen. Men lusten har väl inte varit på topp direkt. 
Jag ber om ursäkt, och hoppas att det blir bättre från och med nu. '

Men annars, min dag? Slutade två, drog till bt, eller bussterminalen om man ska vara exakt, och väntade på bussen. När jag kom på bussen ringde mamma och berättade att Zigge har fått en knöl vid hjärtat, och att hon är tvungen att åka till något djursjukhus som ligger mot Eskiltuna. Jag stannade då på Arnö och gick in på Ica för att köpa lite mat till ikväll, tog bara enkelt billy's pan pizza. Sen gick jag tillbaka där jag gick av bussen och fick vänta på nästa buss. Det var nästan ett helvete, även om det bara var 20 minuter jag väntade. Fötterna sved efter att gått i  klackar hela dagen, och väskan vägde som bly. När jag väl kom hem var Oskar redan hemma. Vi bara pratade om kompisar och skola, det är toppen att Oskar går på samma skola nu. Han är som en bästa vän, vi kan skrika, bråka osv, men han finns fortfarrande där för en. Bästa bror :) Åt i alla fall precis, och nu tänkte jag underlätta för mamma lite, genom att tvätta några makiner tvätt. Ha en bra kväll på er. kram 
1 bambi:

skriven

Hej!
Nu har jag en fråga som ställs till alla mina läsare och till andra bloggare!
Vad tycker du/ni om ÄKTA PÄLS?
Skulle du bära det? Eller hatar du dom som gör det?

Svara som kommentar på inlägget om äkta päls!--> http://www.nattstad.se/Bambis?id=4148514

Jag väljer om ett par dagar några utav era svar och publicerar dem
på bloggen med bilder och länkar till era bloggar!
Så vill du synas för lite fler läsare? Läs inlägget och svara på frågan så utförligt du kan! :D

Kram Bambi!

2 Julia:

skriven

Hur har din vecka varit? :)

Kommentera här: