Beautiful Creatures

Beautiful Creatures ~
Genre: Fantasy, romantik 
Skådespelare: Alden Ehrenreich, Alice Englert, Jeremy Irons, Viola Davis.
Ethan drömmer drömmar om en tjej han aldrig träffat, och känner sig dragen till henne, även fast han inte vet om hon existerar eller inte. När första skoldagen efter sommarlovet börjar,  börjar en ny tjej på skolan, Lena, och Ethan tycker hon är väldigt lik tjejen i hans drömmar. När han ska åka hem, håller han nästan på att köra över Lena, vars bil har gått sönder. Han ger henne skjuts hem,  och dom upptäcker att dom har saker gemensamt. Han lämnar av henne vid hennes hus, men upptäcker sedan en medaljon, som han går för att lämna till Lena. Det visar sig att Lena är inte som alla andra, och dom blir tvungna att hålla sig borta från varandra. 
Asså denna var helt okej. Svår att förklara utan att spoila xd. Jag fattar typ inte slutet riktigt, men efter att läst lite tror jag att jag förstår. Filmen var lite trög, långsam typ, sen mot slutet blev allt bara en gröt. Men den är okej och se på om man har tråkigt. Jag tror jag skulle ge den 5/10, vilket är ett ganska ok betyg. 

Kommentera här: