Dag 30

 
Denna är sååå enkel. Och dom flesta vet svaret på denna också. One direction. 1,5 år har det gått nu. Sen första gången jag såg WMYB videon. Kommer ihåg hur kär jag blev i Harrys röst + leende. Och den kärlek hålls sig kvar länge. Men såklart efter ett tag var det ju inte bara rösten och leendet, utan hela han. Johanna och jag, som fick nys om dom samtidigt satt hela tiden i skolan och lyssnade på deras låtar, drömde om dom osv. Men allt eftersom fanbasen blev större, tycker jag att man inte får se så mycket av dom jag blev förälskade. Dom har väl växt upp och mognat eller så har dom bara inte tiden att göra twitcams, followspree osv på samma sätt som förut. Men dom är fortfarrande mina favoriter, även om kärleken till Harry också svalnat lite. Tror livet liksom kom emellan. Och så varför? asså gud bara kolla på dom. Snyggaste varelserna på klotet, och deras röster. Skulle kunna lyssna på deras låtar hur länge som helst. GAAAAH

 
01 – En nytagen bild på dig och 10 fakta om dig själv
02 – Meningen bakom ditt bloggnamn
03 – En bild på dig och dina vänner
04 – En vana som du önskar att du inte har
05 – En bild på en plats du varit
06 – En bild på de du senast köpte
07 – Din familj
08 – Din frukost
09 – Någon du är stolt över de senaste dagarna och varför
10 – Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, Sur, förbannad
11 – En annan bild på dig och dina vänner
12 – Varför började du blogga
13 – En bild på ditt hem
14 – En bild på dig o din familj
15 – Sätt din mp3/mobil/iPod på suffle, första 10 låtar som spelar
16 – En annan bild på dig själv
17 – Någon du skulle vilja byta liv med för en dag och varför
18 – Planer / drömmar / mål som du har
19 – Smeknamn du har, och varför du har dem
20 – Någon du ser dig vara gift med / vara med i framtiden
21 – En bild som gör dig glad
22 – Vad gör dig annorlunda än alla andra
23 – Något du längtar efter
24 – Favorit låt just nu
25 – Vad jag skulle hitta i väskan
26 – Din favorittid på året
27 – Bild från när du var yngre
28 – En bild på dig för ett år sen och nu, hur har du förändrats sen dess
29 – Din dag
30 – Favorit artist/band och varför den är favorit

Kommentera här: