(:

goddagens! Idag, efter skolan, drog jag, Sofia och Hanna tillsammans med Johanna hem till Johanna. På listan stod lite bildarbete. I skolan har vi en uppgift där vi ska få fram våran identitet genom ett foto. Jag har nu min bild, men en hel del redigering att göra. Vi hann med mer än det, tog en liten mellis, dansade lite (haha jadu) tog en hel del oseriösa bilder och spelade absolut överens. Runt fem kom Johannas pappa hem med ett x antal hamburgare från mcdonalds och efteråt kändes det som om jag skulle spricka. Vi hade nämligen en tävling på slutet om hur snabbt man kunde trycka i sig den sista hamburgaren.. Det gick inte. Eller dom andra lyckades, men jag hade så ont i magen. Efter det sprang vi iväg till bussen och på bussterminalen blev jag hämtad av mina föräldrar. Sitter nu här och packar väskan för badhuset imorgon, samtidigt som jag kollar awkward. Ha en härlig tisdag, dudes
 
//bilder från idag borde komma upp under veckan, väntar på att Johanna ska skicka över dom!//

Kommentera här: