Huvudvärk

bror min och jag ♥
 
Okej, uppdatering försvann ganska snabbt kan man säga.. 
Drog iväg till Tyskland, vilket var otroligt kul, trots en liten besvikelse på hotellet. Men maten på hotellet var sjukt god, och shoppingen i Flensburg var relativt bra, lyckades bränna upp alla pengar jag växlade in. Kom hem sent på natten mellan fredag och lördagen som somnade ganska rejält då. Kan vara ganska tröttsamt att dela rum med mina tre vildingar till bröder, vilket jag fick göra under vistelsen i Tyskland. 
 
Idag körde skolan igång igen efter lovet, och gissa vem som kom försent till varenda lektion utom en? Min buss kom sent, ca 20 minuter (!!), så hann därför inte till skolan i tid. 
 
Efter skolan valde jag att åka direkt hem för hade så sjukt ont i huvudet, något som jag drabbas av allt oftare nu för tiden. Tror att jag snart måste ta ett besök hos skolsyster om varför jag får sånna förskräckliga huvudvärksattacker. Ringde även in till min tandläkare, då min tandställning har gått sönder, så fick en tid dit imorgon att gå och fixa det. 
 
Nu sitter jag och kämpar med en engelskauppgift som ska vara färdig imorgon, samtidigt som mitt huvud skriker efter en ipren. Så ska gå och ta en sådan för jag tror rätt antal timmar har gått förbi, så att det är okej. 
 
Ha en bra måndag people! 
 

Kommentera här: