Sovmorgon

Ja, en liten selfie skadar väl aldrig?
 
Oj vilken chock jag fick när jag kollade ut genom fönstret. Det har tydligen snöat en hel del i natt. Vet inte vad jag tycker om det, har inte direkt sett fram emot snön. 
 
Idag hade jag iallafall sovmorgon till 13:00, men jag vaknade klockan halv nio. Känns skönt att slippa stressa nu på morgonen utan nu har jag hur mycket tid som helst. 
 
Andledningen till att jag har så lång sovmorgon idag är för att jag och mina kompisar ska stå ute med en bössa på stan och samla in pengar till vår skola - som sedan skickar ner pengarna någonstans där det behövs, tror det var till Indien och Peru. Vilken kändes jätte kul tills jag vaknade och såg vädret :-) Vi fick själva bestämma när vi ville börja, så vi tyckte vi förtjänade en riktigt rejäl sovmorgon. 
 
Nej, men det blir nog mysigt ändå, och kommer ta en matstund på Rhodos så det blir jätte bra det. 
Nu ska jag nog sätta på ett avsnitt av awkward, eftersom jag äntligen fick lite tid att se på det. 
 
Puss och kram ♥

Kommentera här: