gårdagen

God morgon! Just nu är bara jag och Sofia vakna, så jag bestämde mig att sno Johannas dator och blogga lite. Igår efter skolan gick vi på stan till fyra typ, sen gick vi ner till gumsbacken och åt på McDonalds, och vi satt där ett bra tag, eller snarare lekte i leksaken där, som egentligen bara 3 - 12 åringar fick leka i. uups
Efter det gick vi ner till biostaden och köpte popcorn och sen gick vi och så This Is Us. Det är ju one directions film, och det var en av dom bästa filmerna jag någonsin sett. Efter bion tog vi bussen hem till Johanna, men när vi kom in var det kokhett i Johannas rum och vi alla var lite flummiga och högljudda så vi bestämde oss att gå ut och bli  av med all energi. Jag vet inte vad människorna vi mötte på vägen tyckte om oss, men vi var väldigt.. ja hur ska man beskriva det.. konstigt glada? Cirka en halvtimme / timme senare vart vi trötta och gick tillbaka till Johanna där vi kollade mean Girls. Efter det snackade vi lite sen somnade alla. Och nu har jag lyckats väcka alla eftersom Johannas dator låter så mycket när jag skriver. Så ska säga god morgon till alla nu!! Kram

Kommentera här: