The Mortal Instryments: Stad av skuggor

The Mortal Instryments: Stad av skuggor (vill se)
Genre: Action, Drama, Äventyr
Skådespelare: Lily CollinsJamie Campbell-BowerLena HeadeyJonathan Rhys Meyers.
Tänker inte sitta och skriva handling, när jag inte sett filmen, ni kan gå in på sf.se om ni inte fattar trailern. Tänker däremot skriva VAD jag förväntar mig och tycker om den, efter att sett trailern. 

Ett ord, ohmajgash. Känns som om mina förväntningar är så höga dom kan bli. Har inte läst boken, men från det man ser från trailern, tycker jag den verkar riktigt intressant. Kommer ju tyvärr inte kunna se den på bio, håller på att spara ihop pengar. Den känns spännade, och action, drama och äventyr kan ju inte bli annat än bra. Denna film har biopremiär 23 augusti, kan ju vara bra och veta! 
NU ÄR MIN NYA KATEGORI INVIGD.. :) 

Kommentera här: