:)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? yes!

Hur har ditt 2013 varit? Både underbart o hemskt.

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Om allt går som jag vill, ja.

Blev du kär i år? nej. 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 8:nde mars

Vad är din största framgång 2013? skolan har ju gått dubbelt så bra som 2012, och det är väl en framgång?

Bästa köpet? Min samsung

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder eller mat hahah.

Gjorde någonting dig riktigt glad? Jarrå. 
Vilka låtar kommer få dig att minnas året? Payphone, 22, look after you, above the law, come and get it, she's not me, en annan värld, little me och so sick

Vem har du umgåts med mest? Johanna, Hanna, Sofia och Julia.

Bästa minnet från 2013? gud finns så många olika!

Har du haft ett förhållande under 2013? hahhahahahhahahah nej

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Nej det tror jag inte :) 

Vad önskar du att du gjort mer? spenderat mina pengar (snålisss)

Vad önskar du att du gjort mindre? övertänkt allting så mycket. 

Favoritprogram på tv? Har knappt kollat tv, men 112 aina slår allt!

Största musikaliska upptäckten? The Fray

Vad gjorde du på din födelsedag? Hängde med Hanna, Johanna, Sofia och hennes pojkvän.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Ja 

Vad fick dig att må bra? mina vänner, mamma och pappa, syskonen, musik, 

Vem saknade du? jadu..... :(

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Kör på, stanna inte för än du är framme vid målet.

Kommentera här: