BÅT

Åkte ut med båten idag, som jag sa i tidigare inlägg. Det var super härligt, satt alldra längst fram med min bror och så härligt när vi kom upp i 25 knop och det kom vågor. Hela jag studsade. Vi var nog ute i en timme eller två, och även jag fick pröva köra båten för första gången. Paniken man fick innan man fattade hur man skulle göra, hehe. Men vi överlevde. När vi kom tillbaka till hamnen åt vi lite mackor och drack lite till lunch innan vi plockade undan, städade samt diskade och åkte hem. Eller ja, vi hämtade Oskars kompis först, sen hem. Väl hemma njöt jag o mina föräldrar av solen innan jag tvingade dom hjälpa mig med min byrå. Den står nu fint placerad och fylld med kläder. Behövde verkligen mer plats! Pappa smörjde även min balkongdörr och satte upp gardinstänger (vette fan hur det stavas) så imorgon får jag hänga upp lite gardiner. Efter det gick vi in och laga mat och har sedan ätit det typ alldeles nyss. Ikväll blir det nog ett skönt bad(???) och en bra film. Vi hörs!
ps, Har blivit väldigt röd i ansiktet efter denna dag, vädret har varit toppen

Kommentera här: