alla har väl fallit någon gång i trans

/Bilderna är tagna direkt från Johannas blogg, och hon har tydligen väldigt små bilder, därför blev även dessa i litet format/
 
Hej på er! Kom hem för två timmar sen ungefär, inte gjort så mycket. 
Hade no-prov idag, vet inte vad jag ska säga om det. Gick inte bra, men inte dåligt heller. 
Ska bli så skönt med lov imorgon. Och min födelsedag är något jag verkligen längtar till och den närmar sig med stormsteg. Gud vad töntigt det låter, men vem säger nej till presenter och en hel del fika? 
Iallafall mina kompisar kommer hit och sover över på söndag. Men de vill inte berätta om de tänker fira mig då eller senare. Jag som är en väldigt nyfiken person håller på och bli galen. 
 
Såg ni pretty little liars igår då? Det var nästan det första jag gjorde när jag kom hem. Är lite besviken att avsnittet inte var sådär läskigt så man hoppa till ibland, utan bara mer spännande. Hade hoppats på ett riktigt läskigt halloween avsnitt, men icke sa nicke. Nej, nu ska jag se till och vakna till lite, gäspar som bara den at the moment. Trött antar jag. 
 

Kommentera här: