HÖSTLOOOOV

Hejhej! Hur är det? Med mig är det bra, ganska trött bara, då jag vaknade redan vid sju imorse. 
Ska snart in och äta frukost och sedan klä på mig o sminka mig, sen ska vi åk iväg mot innebandymatch. Oskar spelar mot hölö, så ska iväg och kolla på det! 
Och hur skönt är det inte med höstlov? Fast gaaaaaaaaalet vad snabbt tiden går. Hinner knappt med. Igår var jag, Hanna, Johanna och Ella iväg och fikade, gick på stan en stund (månadspengen var äntligen här!) sen åkte jag hem. Mamma o pappa hade problem med båten (den fastnade i diket) så jag fick göra mat till mina bröder och mig, sen när mamma o pappa tillslut kom in och åt så satt jag och pratade med dem, sen så poppade vi popcorn och satte på någon serie om rackartygarna. Avslutade kvällen här ute med lite youtube tittande innan jag gick och la mig.. 
Puss på er! 

Kommentera här: