GIRLSNIGHT

Dags för filmkväll med tjejkompisarna? Eller bara en vanlig kväll då du desperat letar efter en sevärdig film? 
Jag älskar inläggen med filmtips. Man kan upptäcka att det finns super bra filmer som man inte ens har hört talas om innan. Iallafall så ska man väl ändå skriva om det man själv gillar att läsa om. Och dessa inlägg är mina favoriter. 
número uno. 
Dessa fyra toppar för mig. She's the man har sån där rolig humor, som man verkligen skrattar till. Mean girls 1 och även 2 är sånna klassiker som jag tror dom flesta faktiskt har sett? Och LOL. Jag tycker den är grym. Om jag måste välja en favorit av dessa fyra skulle jag säga She's the man. 
TRAILERS
dos
Geek charming, wild child, Freaky friday och sleepover är alla jätte bra filmer. Inte så jätte igenkända faktiskt, men ändå bra filmer. WATCH THEM. 
TRAILERS
tres
 Jag gillar veerkligen Penelope. så den rekomenderar jag verkligen. Ella enchanted (ella den förtrollande som den heter för mig) har varit en favorit sen jag var liten. Fick den i julklapp tror jag, och såg verkligen upp till Anne. 
Brideswars är verkligen så bra. Två bästa vänner som blir ovänner pga bröllop. Och så New years eve som jag såg för första gånger för endast ett par månader sen. Handlar om att få en andra chans at new years eve. Den är gullig. 
TRAILERS
 
Jag har en hel lista till med filmer som kommer komma upp när jag har tid och ork och om ni nu vill ha det. PUSS

 
 
 
 
 

Kommentera här: